turunç'ta yaklaşık bir buçuk saat serbest zaman vardı, bu benim için turu kurtardı diyebilirim. kasabayı rahatça gezdim, kıyıda bir kafede oturdum, yüzdüm, hiç aceleden bunalmadım. kumlubük'teki süre de boldu, denize girip çıkmak için tekneden atlayış da gayet kolaydi, merdiven iyiydi ve etrafta çocuklar da kolaylıkla inip çıkıyordu. aileler için çok uygun bir tur bu aslında, çocuğu olan birçok aile vardı ve hepsinin rahatça yüzdüğünü gördüm. ben yalnız katıldım ve hiç yalnız hissetmedim, tekne zaten sosyal bir ortam yaratıyor. tek küçük eksi diyebileceğim şey müziğin bazen biraz yüksek gelmesiydi, ama genel olarak çok rahat ve düzenli bir gündü, memnun ayrıldım.
müzik zaman zaman biraz yüksekti.
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz, iyi tatiller dileriz!







